Sidebar

27
, dub

BLOGEE
Typography

UžVím, proč bych si nikdy v této bance nezaložil účet, UžVím proč bych do této banky neposlal ani svého největšího nepřítele (Socialbakers). Protože, ikdyž mám své nepřátele co mi kradou sen, neskutečně nerad, tak přesto nejsou takový jelimani jako v České spořitelně? Nebo snad ano? Proč?

Při současné ekonomické konjunktuře a stavu zaměstnanosti zmizel jeden a to dost podstatný problém minulého desetiletí a nebojím se říci i celé historie. Splolečnosti díky nedostatku pracovních sil přestali diskriminovat starší žadatele o zaměstnání, myslím tím 50+. Zbyla snad už jen diskriminace cikánů? Včera statistický úřad zveřejnil informaci, že průměrná nezaměstnanost v ČR je 3,4%. Tyyy kráávo. Obecně lze tvrdit, že právě 3 lidi ze 100 práce schopných jsou nezaměstnatelní, či nějakým způsobem neschopní pracovat. 

V České spořitelně a.s., jedné z největších a nejstarších českých bank není v představenstvu banky nikdo, kdo by byl mladší 30-ti a možná dokonce i 40-ti let. O to mi víc připadá podezřelé, že je jejich vlastní marketingové oddělení odsunulo na vedlejší kolej. Na kolej, kde už v životě víc nedokáží, nedosáhnou, na kolej, kde už vlaky nejezdí a čeká se jen na rez. Dopekl jsem si první letošní buřtíky a sednu si na chvilku k televizi s nafouknutým břuchem a vyskočí tam na mě reklamní spot s názvem "Užvím.cz".

Jen ve zkratce - oč jde. Jedná se o projekt, který je postaven na příběhu, snu, sdílení, tvorbě, výhře a především sbírání "laiků". Uzvim.cz není nic většího než marketingová šaráda. 

Chceš dělat stojky u protinožců? Fotit sousedy u oběda? Proběhnout nahý́ Bronxem? Odjet na šňůru s tvojí kapelou? Pomáhat uprchlíkům? Vylovit všechny igelitky z oceánu? Žít měsíc ve tmě? Objevit neznámého brouka v Amazonii? Meditovat v Himalájích? Nebo “prostě jen” změnit svět a tím i sebe? Tak foť, popisuj, vysvětluj. Zapoj svoje kámoše a známé. Stačí ti od nich do 29. 4. 2018 nasbírat tady na webu 50 lajků.

No víc informací se asi dozvíte na webu uzvim.cz. Při tom náročném trávení mne napadlo, že bych svoji letošní vnitřbní výzvu, kterou jsem si stanovil jako sportovní metu roku 2018, v podobě 400 km na koloběžce zaregistroval. Protože beztak po cestě budu fotit, tvořit a myšlenkovat, rozvíjet teorie spiknutí. Prostě zveřejněním svojí mety nic nepokazím a alespoň ji veřejně přiznám, publikuji a tím v podstatě dám veřejný příslib, že ji vykonám. 

Ve jménu tvého života i radosti i krásy

Proč to ty pometla v České spořitelně dělají? Ta honosná slova o důvěře, nápadech, inspiraci, pomáhání....plky a plky. Marketingové pozlátko trošku jiného cíle, ale to nebudu řešit. Nerozebírám pozadí "fake" soutěže. 

Protože když ve vás někdo věří, dokážete víc. Věříme, že vaše nápady a energie mohou inspirovat nejen vaše vrstevníky. Proto jsme se rozhodli vašim plánům pomoci. Nebudeme vám říkat, co máte dělat. To je na vás. Váš projekt podpoříme, pokud pro něj dokážete nadchnout naše ambasadory a získat dostatečnou podporu fanoušků. Nečekáme, že máte vše přesně promyšlené. Nabízíme vám možnost „něco“ si na vlastní kůži vyzkoušet. Nabízíme zkušenost, která vás třeba jen o kousek posune, ale která taky může dát vašemu životu nějaký směr. Věříme ve vás a vaše schopnosti.

A nyní se podíváme, a to bez ohledu na nějaký finanční příspěvek ve výši 250.000,- Kč tomu kdo nasbírá nejvíc srdíček, na jednoznačnou diskriminaci, kterou se Česká spořitelna a.s. veřejně usvědčila z diletantního šovinismu. Nevím co je to diletant a šovinista, jsem totiž imaginární oportunista. 

Vážení klienti a to jak současní, tak potenciální. Jsme součástí skupiny Erste Group Bank AG s ústředím v Rakousku. Protože jsme neskuteční jelimani, tak tato výzva nepatří těm, kterým včera odbimbalo 28 let. Pozor ona to není ani výzva, to je marketingová kampaň a vy jste zboží a sprostředníci.  

Ano, UžVím.cz nastavilo podmínky pro účast v soutěži jen takovým způsobem, že ti, co jim je 29 let a více, nemají příležitost se účastnit. (nemám tam nějak moc čárek) Proč? To nikdo neví. Z jakého důvodu dali metu na hranici 28 let? Asi proto, že by soutěž mohl vyhrát i nějaký důchodce a tím ukázal všem mladým markeťákům z PR České spořitelny a.s., tedy generaci bez zkušeností, že i v "důchodcovském" věku (pro ně po 28 letech - kurav to jsou vyhlídky) nekončí život a lze dokázat velké věci? 

Loni jsem se zúčastnil běžecké soutěže na 14 km kolem brněnské přehrady (@vokolopriglu), jen tak. Za tři měsíce tréninku jsem to s jazykem na vestě dal. Víc než 2000 účastníků, od psů, přes mimina až po důchodce. Největší poctu si však zasloužili nikoli vítězové, tedy ti nejrychlejší, ale ti, kteří i po 30 letech v důchodu oběhli přehradu a ani se nespotili. 99% zaměstanců ERSTE by nedoběhlo ani k prví bráně. 

Společnost Česká spořitelna a.s. veřejně a neoprávněně diskriminuje v účasti v soutěži. Je to stejná diskriminace, jako barva kůže, vyznání, pohlaví? Ano, dokonce horší, protože přešlapuje na hraně zákona jen kvůli neschopnosti managementu si přiznat, že jejich společné EQ končí za zrezlým turniketem jejich banky. Technicky bych to mohl otočit a narovinu říci, že v České spořitelně a.s. diskriminují zaměstnance a uchazeče o zaměstnání díky věku. Tedy čím starší, tím k ničemu. 

UžVím, že neexistuje jediný, a to ani infinetisimální důvod k otevření účtu v bance, či řešení jakéhokoli případu s touto bankou, která si nevidí do huby. Technicky mi je to u prdele. Já se zaregistroval, zapsal svoji výzvu a kašlu na sbírání lajků. Nejvíc jsem se podivil, že podpis pod tuto diskriminační akci dal amabasador a starý kmet, kterém je podivné, že se může proti něčemu protestovat - Radek Jaroš. Tomu je už skoro 54 let. Taková stará himalájská kráva už nemůže mít přece bohulibé cíle. Ale karma Radku, karma potká i tebe. 

Moje mise: https://uzvim.cz/mise/detail/506/

Co závěrem. Možná bych měl název či popis mojí mise změnit, jako boj proti diskriminaci. Nikoli však jako takové, kterou se bankéři prezentují, ale boj proti diskriminaci obecně. Vykašlat se na to, že to je dárek pro někoho, kdo za mnou stál v takové životní krizi, kterou málokdo zvládne, ale pojmout to jako vyšší poslání v boji proti idiotům, kteří ztrpčují život všem, kdo není bílý ve věku 18-28 let, kdo věří v něco jiného než peníze. 

Vážená Česká spořitelno a.s. POLIB SI JOUDEL !

Vzkaz z ČS: "Dobrý den, je nám líto, že Vás naše pravidla rozhorčila, ovšem projekt je cíleně směřován na skupinu lidí ve věku 18 až 28 let."

Vzkaz do ČS: "Rozhořčila? To teprve uvidíte, co je rozhořčení."

Vzkaz z ČS: "Vážený pane bla, bla....bla, bla....máme na to právo, je to marketingová akce a ta se neřídí antidiskriminačním zákonem...bla, bla, bla a důrazně se ohrazujeme vůči Vašim injektivům...."

Vzkaz do ČS: "Vážení, tím že nějakou aktivitu nazvete marketingová akce, neznamená, že nediskriminujete."


Zákon č.198/2009 Sb. §2 odst.3 ve znění:

(3) Přímou diskriminací se rozumí takové jednání, včetně opomenutí, kdy se s jednou osobou zachází méně příznivě, než se zachází nebo zacházelo nebo by se zacházelo s jinou osobou ve srovnatelné situaci, a to z důvodu rasy, etnického původu, národnosti, pohlaví, sexuální orientace, věku, zdravotního postižení, náboženského vyznání, víry či světového názoru, a dále v právních vztazích, ve kterých se uplatní přímo použitelný předpis Evropské unie.


uzvim


„Lidé jsou svobodní a rovní v důstojnosti a právech“

„Základní práva a svobody se zaručují všem bez rozdílu pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického či jiného smýšlení, národního nebo sociálního původu, příslušnosti k národnostní nebo etnické menšině, rodu nebo jiného postavení“


Joomla SEF URLs by Artio